PLANTILLA PARA ELABORAR WEBQUESTS
TITULO
DE LA WEBQUEST:
|
XOGOS POPULARES NA AULA
|
||||
Autores/as
|
Juan Manuel Silva, Patricia Tamayo, Lucía Vázquez,
Pablo Vidal
|
||||
ÁREA DE CONOCIMIENTO:
|
EDUCACIÓN FÍSICA
|
TEMÁTICA:
|
XOGOS POPULARES
|
||
HERRAMIENTAS INFORMÁTICAS
|
WIX
|
Edad y Curso:
|
8-11 AÑOS (3º-6º)
|
||
INTRODUCCIÓN:
Consiste en un texto corto cuya función es proveer
al estudiante información básica sobre el tema, el objetivo y el contenido de
la actividad que se va desarrollar, de manera que lo contextualice, lo
oriente, y lo estimule a leer las demás secciones.
|
Bos días nenos e nenas!
Hoxe, en lugar de ir ao pavillón, imos facer unha
actividade aquí na aula cos ordenadores,coa que aprenderedes algo novo sobre
a nosa cultura: xogos tradicionais galegos.
|
||||
TAREA:
La
Tarea consiste en una actividad diseñada especialmente para que el estudiante
utilice y sintetice la información que ofrecen los Recursos de Internet
seleccionados por el docente para desarrollar la WebQuest.
|
Para levar a cabo esta tarefa deberedes porvos por grupos, e facer un
traballo sobre algún xogo tradicional galego, que despois presentaredes aos
vosos compañeiros e compañeiras.
Os xogos suxeridos son:
-A mariola
-A buxaina
-O pano
-Tira da corda
-Carreiras de sacos
-As canicas
-A petanca
-A pita cega
-A chave
|
||||
PROCESO:
Es la secuencia de pasos o subtareas que el
estudiante debe realizar para resolver la Tarea de una WebQuest. Al diseñar
una Tarea, el docente debe analizarla y descomponerla para determinar cuál es
el proceso que debe llevarse a cabo para poder completar exitosamente la
Tarea.
|
Os pasos a seguir para realizar o traballo son:
1. Crear os grupos e seleccionar un nome.
2. Elixir un deporte e anotalo na pizarra.
3. Buscar información sobre o mesmo, indicando nun documento de Word en
que consiste, os materiais e o espazo necesarios, o número de xogadores, etc.
A parte escrita deberá ir acompañada de fotos ou debuxos explicativos.
4. Para rematar a tarefa, deberedes preparar o xogo para explicalo de
maneira oral na clase ao resto de compañeiros e compañeiras, poñendo en
práctica o aprendido sobre o mesmo.
|
||||
RECURSOS:
Lista
de sitios Web seleccionados como los más adecuados para desarrollar la
WebQuest y que contienen información valida y pertinente para realizar efectivamente
la Tarea. Los Recursos generalmente se dividen de acuerdo a cada subtarea
descrita en el Proceso o de acuerdo a los diferentes grupos de estudiantes o
roles específicos preestablecidos para desarrollar la WebQuest.
|
Para facilitar a realización do traballo, aquí tedes
unha serie de recursos:
-Xogos populares EduXunta
-A Petanca
-As canicas
-Carreiras de sacos
-Xogos populares Asociación Compostela
|
||||
EVALUACIÓN:
La Evaluación de una WebQuest va más allá de la
asignación de una nota o calificación y debe diseñarse con el propósito de
obtener información que permita orientar al estudiante para que alcance los
objetivos de aprendizaje establecidos para esta.
|
ASPECTOS A EVALUAR
|
CRITERIOS DE EVALUACIÓN
|
|||
Valorarase:
-A
boa explicación do xogo, tanto verbalmente como de xeito escrito (neste caso
tamén a ortografía e a calidade da redacción).
-A
calidade da información recaudada.
-O
bo uso dos recursos proporcionados.
-A
participación, interese e colaboración de todos os membros do grupo.
|
|||||
CONCLUSIÓN:
Comentario o idea final que resume los
aspectos más importantes tanto del tema que se trabajó como de los resultados
de la actividad que se llevó a cabo durante el desarrollo de la WebQuest.
|
Ata aquí a actividade de hoxe!
Esperamos que a disfrutarades e que apliquedes o
aprendido nas vosas casas e cos vosos amigos e amigas!
|
||||
No hay comentarios:
Publicar un comentario